3 sacchetti di imballaggio di l'alimentu in vacuum laterali

I sacchetti di imballaggi composti sò usati per prutege i prudutti, è e so forme di imballaggio anu sviluppatu ancu versu a diversificazione, chì furnisce una varietà di comodità per a vita publica.Cum'è sacchetti di carta d'aluminiu, sacchetti di imballaggio in vacuum, sacchetti stand-up, sacchetti in forma è altri sacchetti di imballaggio in una quantità di industrii anu un gran numaru di applicazioni.Cù a pupularità di i sacchetti compositi di vacuum, più persone sceglienu di utilizà sacchetti di vacuum food per imballà l'alimentu.

I sacchetti compositi di vacuum anu più vantaghji cà i sacchetti di plastica ordinali.

Prima, u saccu compositu di vacuum da u materiale multi-layer, i merchenzie anu una forte resistenza à puntura, resistenza à lacrime.

Siconda, u saccu cumposti pò risistiri friddu è altu temperature, pò aduprà a merchenzie alta temperatura, friddu bassa temperatura.

Terzu, una bona funzione di barriera, una funzione di mantenimentu forte, cù caratteristiche impermeable à u gasu è l'acqua, micca faciule da esse dannatu, una bona stabilità di forma, micca affettata da i cambiamenti di umidità.

Quartu, a stabilità chimica di sacchetti cumposti, a resistenza à l'acidu è l'alkali, pò esse postu per un bellu pezzu, forte resistenza à tira, imballaggio bonu, articuli imballaggio ùn sò micca affettati da u mondu esternu.

Quandu vulete rinfriscà o imballà l'alimentu, vulete mantene l'alimentu quant'è pussibule per mantene frescu, pudete sceglie sacchetti compositi di vacuum.Questu hè unu di i sacchetti compositi di vacuum di a nostra cumpagnia di vendita calda. Basta mette l'alimentu in u saccu compositu di vacuum, aduprate u picculu clip per stringe a catena di sigillatura, è dopu aduprà a pompa per pompà l'aria per salvà l'alimentu.Di sicuru, stu saccu di laminatu di vacuum pò ancu almacenà altre cose chì vulete salvà.

sdrt (1)
sdrt (2)

Avemu passatu a certificazione QS, SGS, HACCP, BRC è ISO.Tutti l'imballaggi sò accettati per esse customized.If site interessatu o vulete sapè più ditaglii pudete cuntattateci, avemu da furnisce un bonu serviziu è un prezzu favurevule.

sdrt (3)

Tempu di Postu: Feb-28-2023