Sacchetto di imballaggio di caffè

Attualmente cercate u megliu saccu di caffè per a vostra cumpagnia?
Se sì, l'imballaggio Lebei sparte i seguenti trè punti per a vostra riferenza cù più di 26 anni di sperienza:
1. Aduprate materiali di imballaggio per l'alimentariu
2. Design in una forma chì hè cunvene per i cunsumatori
3. U trasportu è u almacenamentu deve esse convenientu

Perchè aduprà materiali di imballaggio sicuri per l'alimentariu?
U saccu di cafè hè un cuntinuu chì cuntatta direttamente i grani di cafè o in polvere di caffè, u materiale deve esse di qualità alimentaria.Di solitu, i sacchetti di caffè sò generalmente fatti mischjendu i trè materiali seguenti:
1. Saccu di caffè d'aluminiu
2. Sacchetti di caffè di plastica
3. Saccu di caffè di carta

I seguenti sò i migliori materiali per questi trè tippi di sacchetti di caffè, è spiegà unu per unu.

Saccu di caffè di carta d'aluminiu
Unu di l'imballaggi più cumuni in una varietà di applicazioni, prutege i grani di caffè da a luce, l'ossigenu, l'umidità è i batteri o altri elementi chì distruggenu u gustu di u caffè.In altri palori, attraversu a prutezzione di u saccu d'aluminiu, u gustu arrustatu di i vostri grani di cafè serà cunservatu per un bellu pezzu.À u listessu tempu, u saccu di cafè d'aluminiu hè un materiale di imballaggio non tossicu di qualità alimentaria.

2
3

Saccu di caffè di plastica
U plasticu hè una forma relativamente economica di imballaggio, è u più grande vantaghju hè chì hà un sigillu assai bonu.Ancu s'ellu si mette in l'acqua, i grani di cafè in u saccu di cafè di plastica ùn entreranu micca in l'acqua.Tuttavia, u so effettu bluccatu nantu à a luce ùn hè micca cusì bonu.Di solitu, hè fattu di materiale cumpostu cù carta d'aluminiu o saccu di carta.

Saccu di caffè di carta
In particulare i sacchetti di carta kraft portanu à e persone un sensu di cunfortu è di salute, cusì parechji cunsumatori piace à sceglie sacchetti di caffè kraft.A struttura di u saccu di caffè di carta, in generale parlante, a capa esterna hè carta kraft, è a capa interna hè una film di sigillatura plastica.Stu disignu hè di prutezzione di i grani di cafè o di cafè in polvere da i raghji ultravioletti, l'umidità, l'ossigenu è l'odore, è pò mantene u gustu di u caffè.

Tuttavia, quale forma hè cunvenuta per i cunsumatori?
Prima di tuttu, a valvula di uscita unidirezionale hè assolutamente necessaria, l'aria in u saccu di caffè pò esce, ma l'aria esterna ùn pò micca entra.

Perchè avete bisognu di una valvula di uscita unidirezionale?
Dopu chì u caffè hè tostatu, cuntinueghja à reagisce è scaricate diossidu di carbonu.Se ùn ci hè micca una valvola di uscita di l'aria unidirezionale, u saccu si gonfiarà è ancu scoppiarà u saccu di caffè.
L'outlet d'aria unidirezionale pò impedisce l'entrata di l'aria esterna, è gradualmente u cuntenutu di l'ossigenu di l'aria in u saccu diminuirà.Per quessa, per i grani di caffè, a valvula di l'aria hè un dispositivu chì permette solu l'aria di flussu, rallentendu in modu efficace i grani di caffè.U ritmu di l'anziane, per assicurà l'aroma di i grani di caffè.
Pensate à ciò chì un mumentu felice chì un cunsumadore pò sente l'aroma di u caffè quandu apre una borsa di caffè cù una valvula.

4

Siconda, stand up pouches cù zip lock hè u tipu di saccu chì i cunsumatori spessu sceglienu d'utilizà, in particulare per un imballaggio di una libbra, mezza libbra, o ancu 1/4-libbra, perchè i cunsumatori spessu ùn l'utilizanu micca una volta.Dopu avè ottinutu tutti i grani di caffè, ci hè un disignu di sigillatura di sacchetti di chicchi di caffè zippered, chì serà assai cunvenutu per sigillà i chicchi rimanenti.
U saccu stand-up hè cunvenutu per i cunsumatori per vede nantu à l'armadiu, è hè ancu cunvenutu per truvà diversi fasgioli.Saria un pocu fastidiu per truvà i grani di cafè chì vulete beie si tutti si trovanu in l'armadiu!
Inoltre, certi operatori apreranu una finestra trasparente in u saccu per chì i cunsumatori ponu vede a cundizione di i fasgioli in l'internu.Quessi sò tutti disinni per furnisce i cunsumatori una bona sperienza d'utilizatore.

5

Infine, ci vole à parlà di trasportu è almacenamentu.U saccu di cafè ùn deve micca solu impedisce chì i grani di caffè si bagnassi, ma hè inconveniente per trasportarli?U almacenamentu di u saccu occupa u spaziu?Quessi sò tutti degne di cunsiderà.Avemu scontru un saccu di caffè tridimensionale assai trendy.Tuttavia, questu saccu hè sempre un saccu grossu quandu hè guardatu, chì ùn pò micca salvà spaziu.U peghju hè chì perchè u disignu hè troppu in tendenza, alcuni U cuntattu di vultà cù a cucitura stretta ùn hè micca assai ideale, è ci sò preoccupazioni per "perdite d'aria".

Se vulete fà u saccu di granu di cafè più di moda è attraente, invece di disignà l'apparenza chì hè difficiule di guardà, hè megliu cuncepisce bè u mudellu di u saccu esterno.


Tempu di post: Jul-27-2022