Guangdong Lebei packaging Co., LTD: In imballaggi alimentari, l'applicazione di sacchetti zip-up

Cosa hè una borsa stand up?
Stand up pouch si riferisce à un tipu di saccu di imballaggio morbidu cù una struttura di supportu horizontale à u fondu, chì pò stà nantu à qualsiasi supportu è indipendentemente da u saccu apertu, è u saccu autosuportante hè migliurà a qualità di u produttu. , faciule d'utilizà, preservazione è sigillatura è parechji altri aspetti di i vantaghji.
 
Quale struttura hè u ssacca di tand uppressatu in?
U saccu indipendente hè fattu di laminatu di struttura PET / oliu / PET / PE, pò ancu avè 2 strati, 3 strati è altre specificazioni di materiali, secondu l'imballu di l'imballu di diversi prudutti, secondu a necessità di aumentà l'insulazione di l'ossigenu. capa di prutezzione, drop Low permeabilità di l'ossigenu, allargà a vita di i prudutti.
 
Applicazione di ssacca di tand upsaccu
At prisente, self-reliance bag imballaggio hè largamente usata in succhi di frutta bevande: sports drinks: acqua potable buttiglia pò assorbe frutta Orientale frutti è altri prudutti imballaggio, in più di l'industria alimentaria, l'applicazioni di certi prudutti lavare, cusmetichi visuale, medicale i prudutti è altri prudutti sò ancu in crescita.
U saccu autoportante cù una cunnessione di pull pò esse chjusu è pò esse apertu di novu.Perchè a forma di zipper ùn hè micca chjusa è a forza di sigillatura hè limitata, sta forma ùn hè micca adattata per incapsulà liquidi è sustanzi volatili.
Sicondu i sferenti modi di sigillare i bordi, sò divisi in dui tipi di sigilli à quattru lati è sigilli à trè lati.U sigillu di quattru lati si riferisce à l'imballu di u produttu fora di u zipper sigillatu fora di u bordu di sigillatura ordinariu, è u sigillu ordinariu deve esse usatu prima quandu s'utilice U bordu hè strappatu apertu, è dopu a zipper hè usata per ottene u sigillamentu è l'apertura ripetuti.Stu metudu risolve u svantaghju di a forza di u bordu di sigillatura di zipper chjucu è u trasportu seccu sfavorevule.U sigillo à trè lati hè direttamente cù u bordu di u sigillo zipper cum'è u sigillo, generalmente utilizatu In i prudutti ligeri.I sacchetti indipendenti cù zipper sò generalmente usati per imballà solidi ligeri, cum'è dolci, biscotti, gelatina, etc., ma ponu ancu esse usatu per imballà u risu.Frutta dura, datti rossi.

In basa di sacchetti autoportanti ordinali, avemu lanciatu piùsacchetti a fondu piatta sigillati à ottu lati, chì anu i seguentivantaghji: 
Prima, pò esse stampatu nantu à cinque lati, è un layout di stampa sufficiente rende a descrizzione di l'infurmazioni è u disignu di mudelli di prudutti stretti più ricchi.
Siconda, struttura verticale, pò esse indipindenti nantu à u scaffale, quadratu pianu, standing stabile.
In terzu, si pò aghjunghje zipper tavola di sigillatura, per evitari u tipu di saccu d'urganu: ùn pò micca aghjunghje difetti di zipper.
E poi, pò aghjunghje valvola di scarico unidirezionale, aduprata in u caffè è altre industrii cunnessi.
Infine, i materiali di imballaggio morbidi fatti di a piattaforma composta ponu esse cumminati inseme per ghjucà e diverse barriere per mezu di e caratteristiche di barriera d'ossigenu permeable è permeabile di diversi materiali.
 
Applicazione di sacchetti di sigillatura à ottu lati
U saccu di fondu pianu sigillatu à ottu lati pò esse usatu in l'alimentu per animali domestici, tè, caffè, alimenti di alta qualità, cusmetichi è altri imballaggi di prudutti, hè chjamatu un tipu di saccu di imballaggio à altu valore aghjuntu.L'imballaggio ùn hè micca solu per imballà u pruduttu, ma ancu per vede u valore di u produttu.
Idee novi, tecnulugia novi, purteranu u campu di l'imballaggio in una situazione senza precedente.Speremu ancu di sviluppà più novi materiali di imballaggio nantu à a basa di i sacchetti di imballaggio esistenti.
Guangdong Lebei Packaging Co., Ltd. cuncentra 26 anni di sperienza in l'industria di l'imballaggio di plastica, a ricerca è u sviluppu indipendenti di a tecnulugia di tintura è di cuncordanza di culore, hè un fabricatore affidabile di sacchetti di imballaggio alimentari, pò esse persunalizatu ogni tipu di sacchetta à soffietto, cibo per animali domestici. saccu, saccu d'alimentu di piacè, saccu di tè.À u listessu tempu, a cumpagnia in ligna cù u principiu di cuuperazione, cuuperazione onestu, benefiziu mutuale è vittorie mutuale cù a maiò parte di i clienti novi è vechji per sviluppà una cooperazione amichevule!
 
Sè vo avete bisognu di persunalizàorganusacchetti, pudete cuntattate Guangdong LebeiPackaging Co., LTD., Vi servirà di tuttu!

Cumu persunalizà a vostra propria marca stand up zipper pouch?
Passu 1: Furniteci i dettagli di u saccu, cumprese a dimensione di u saccu (larghezza, lunghezza, fondu), materiale, spessore, logu di stampa, quantità, etc.
Passu 2: Mandateci l'artwork di u logu persunalizatu cù u furmatu PDF o AI o PSD o CRD, u nostru squadra di designer vi aiuterà à finisce l'artwork di cuncepimentu finali.
Passu 3: Mandate l'opera d'arte di cuncepimentu finali torna à voi per duppià cunfirmà tutti i dettagli prima di pruduzzione.
Passu 4: Avanzate à a produzzione.
Ogni prucessu hè sottumessu à una ispezione stretta, per assicurà chì vi furniremu u megliu pruduttu di qualità chì vulete.Benvenuti ogni dumanda o dumanda à noi.Grazie!
 
A nostra forza
* Equipamentu di pruduzzione avanzatu per i pacchetti
Avemu macchine avanzate, cumpresa a stampatrice BEIREN, a macchina di prova di stampa, a macchina di laminazione, a macchina di fabricazione di sacchetti multifunzione, etc.
* Forte capacità di produzzione
Producemu più di 60.000.000 pezzi ogni mese, è rollu film più di 500 tunnellate ogni mese.
* Capacità unica di R&D

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: Feb-02-2023