Guangdong Lebei Packaging Co., LTD: I vantaghji di i sacchetti di l'organu.

Sapete ciò chì hè un saccu d'urganu ?

U saccu di l'urganu hè furmatu plegendu a superficia interna di u saccu di rete di u bordu nantu à i dui lati di a bocca ordinaria pianu, plegendu u saccu ovale cù l'apertura originale in una apertura rettangulare.Dopu à plegà, i dui lati di u saccu sò cum'è foglie di tuyere, ma hè chjusu, cusì questu saccu hè chjamatu u saccu di l'organu.

sres

 

Allora chì hè u benefiziu di cambià a sacchetta flat in un saccu d'organu?

Avà sapemu digià chì u saccu di l'urganu hè cambiatu da u saccu pianu, vale à dì, sottu a cundizione di a capacità garantita, u stilu hè cambiatu, cusì i benefici di u saccu di l'organu anu i seguenti punti:

Prima, riduce l'impronta.I dui lati di a sacchetta piatta originale sò piegate in l'internu per riduce l'esposizione di i dui lati, riducendu cusì l'impronta di u saccu di imballaggio;

Siconda, l'imballu hè bellu.A sacchetta flat hè stata rivista per cambià a borsa ovale aperta originale chì si apre à una forma rectangulare, questu, saturata è piena, chì hè vicinu à una forma cuboide;

Terzu, u cuntenutu di stampa di u saccu di l'urganu hè assai più abbundante cà a sacchetta piatta, chì pò tinghje u corpu di u saccu di u saccu di l'urganu in culori rossi, blu, verdi, gialli è altri, è poi stampà ogni tipu di mudelli nantu à questu, cum'è: ritratti di culore, foto di stella, nome di a cumpagnia, LOGO di a cumpagnia.Indirizzu telefonu, i prudutti principali è cetara, pò esse stampatu up, ma dinù in u saccu organu di l 'apertura di u saccu à ghjucà un pirtusu manu.

U cambiamentu di u saccu flat à u saccu di l'organu ùn solu ùn hà micca i vantaghji sopra, ma ancu cambia a forma, aumenta a curiosità di i cunsumatori, è da l'altra banda, migliurà l'attrazione di i cunsumatori è suscita u so desideriu di cumprà.

Guangdong Lebei Packaging Co., Ltd. cuncentra 26 anni di sperienza in l'industria di l'imballaggio di plastica, a ricerca è u sviluppu indipendenti di a tecnulugia di tintura è di cuncordanza di culore, hè un fabricatore affidabile di sacchetti di imballaggio alimentari, pò esse persunalizatu ogni tipu di sacchetta à soffietto, cibo per animali domestici. saccu, saccu di manciari di piacè, saccu di tè.À u listessu tempu, a cumpagnia in ligna cù u principiu di cuuperazione, cuuperazione onestu, benefiziu mutuale è vittorie mutuale cù a maiò parte di i clienti novi è vechji per sviluppà una cooperazione amichevule!

Sè vo avete bisognu di persunalizàorganusacchetti, pudete cuntattate Guangdong LebeiPackaging Co., LTD., Vi servirà di tuttu! 

Cumu persunalizà a vostra propria marca stand up zipper pouch?

Passu 1: Furniteci i dettagli di u saccu, cumprese a dimensione di u saccu (larghezza, lunghezza, fondu), materiale, spessore, logu di stampa, quantità, etc.

Passu 2: Mandateci l'artwork di u logu persunalizatu cù u furmatu PDF o AI o PSD o CRD, u nostru squadra di designer vi aiuterà à finisce l'artwork di cuncepimentu finali.

Passu 3: Mandate l'opera d'arte di cuncepimentu finali torna à voi per duppià cunfirmà tutti i dettagli prima di pruduzzione.

Passu 4: Avanzate à a produzzione.

Ogni prucessu hè sottumessu à una ispezione stretta, per assicurà chì vi furniremu u megliu pruduttu di qualità chì vulete.Benvenuti ogni dumanda o dumanda à noi.Grazie!

A nostra forza

* Equipamentu di pruduzzione avanzatu per i pacchetti

Avemu macchine avanzate, cumpresa a stampatrice BEIREN, a macchina di prova di stampa, a macchina di laminazione, a macchina di fabricazione di sacchetti multifunzione, etc.

* Forte capacità di produzzione

Producemu più di 60.000.000 pezzi ogni mese, è rollu film più di 500 tunnellate ogni mese.

* Capacità unica di R&D

Avemu più di 100 brevetti dispunibili per risponde à e diverse esigenze di i nostri clienti.

* Certificatu

 Passatu a certificazione QS, SGS, HACCP, BRC è ISO.

Pigliemu l'affari di i nostri clienti cum'è a nostra attività.Hè per quessa chì avemu 100% di satisfaczione di i clienti.Cridemu chì Lebei Packing crescerà più grande è più forte in un futuru vicinu.


Tempu di post: May-08-2023