Film di imballaggio

A film di imballaggio hè principalmente fatta di diversi gradi di resina di polietilene mischiata è estrusa, cù resistenza à a perforazione, super forza d'alta prestazione, imballaggio avvolgente per merchenzie impilate nantu à u pallet, facendu l'imballu più stabile è pulito, un rolu più super impermeabile, hè largamente utilizatu. in l'esportazioni di u cummerciu esteru, carta, hardware, chimica plastica, materiali di costruzione, industrie alimentari è farmaceutiche.

Film d'imballaggio (1)

Vantaghji di film di imballaggio

I vantaghji di a film di imballaggio shrink sò:

1、Adattatu à l'imballu di diverse forme di merchenzie, aumentendu l'attrattiva di l'apparenza di u produttu;

2 、 A film pò esse strettamente attaccata à e merchenzie, cù trasparenza, bella apparenza, pulita è luminosa;

3 、 E merchenzie imballate anu sanitarie, pulizia, imballaggi sigillati, resistenza à a polvera è umida;

4 、 L'imballaggio shrink hà una bona resistenza à u scossa, resistenza à l'impattu, è una bona prestazione di prutezzione;

5 、 Imballati i merchenzie imballati anu strettezza è fissità, i pezzi chjuchi ùn cascanu micca à est è à punente in l'imballu;

6, A film termoretractibile pò ancu esse aduprata per rimpiazzà ogni tipu di cartoni, soprattuttu in a forma irregulare di e merchenzie o di i prudutti in l'imballazione cumminata, micca solu per risparmià i costi di imballaggio, ma ancu in linea cù a tendenza di imballaggio.

Pruprietà generale di film di imballaggio

1. Unità: Questa hè una di e più grande caratteristiche di l'imballaggio di film wrap-around.Cù a super forza di avvolgimentu è a retrazione di u filmu, u pruduttu hè compactly è fissu bundled in una unità, facendu i picculi pezzi spargugliati in un sanu, senza alcunu alluntamentu è separazione di u pruduttu ancu sottu un ambiente sfavorevule, gradu è senza bordi sharp è. appiccicosità per ùn causà danni.

2. Prutezzione primaria: Prutezzione primaria furnisce a prutezzione di a superficia per u pruduttu, furmendu un aspettu assai ligeru è protettivu intornu à u pruduttu, cusì ghjunghje à u scopu di prevenzione di polvera, oliu, umidità, acqua è robba.Particularmente impurtante hè chì l'imballaggio di film di imballaggio rende l'articuli di imballaggio uniformi, evitendu un stress irregolare nantu à l'articuli, chì hè impussibile di fà cù i metudi tradiziunali di imballaggio (strapping, imballaggio, cinta è altri imballaggi).

3. Cumpressione è fissazione: Cù a forza di retrazione dopu l'allungamentu di a film, u pruduttu hè impannillatu è imballatu, furmendu una unità compacta chì ùn occupa micca u spaziu, per quessa chì i pallets di u pruduttu sò impannillati vicinu, chì ponu efficacemente impedisce u pruduttu. da esse misplaced è si move durante u trasportu.Effettu di imballaggio.

4. Risparmiu di u costu: l'usu di film di bobina per l'imballu di u produttu pò riduce in modu efficace l'usu di i costi, l'usu di film di bobina hè solu circa 15% di l'imballu di scatula originale, film shrinkable calore di circa 35%, imballaggio di cartone di circa 50%.À u listessu tempu, pò riduce l'intensità di u travagliu di i travagliadori è migliurà l'efficienza di l'imballaggio è ancu a qualità di imballaggio.

U vantaghju principalu di l'applicazione di film rolling in l'industria di l'imballaggio hè di salvà u costu di tuttu u prucessu di imballaggio.U film rolling hè utilizatu in macchinari di imballaggio automaticu senza imprese di produzzione di imballaggio per qualsiasi travagliu di sigillatura solu per una operazione di sigillatura una volta in l'imprese di produzzione.In u risultatu, i fabricatori di imballaggi sò solu bisognu di stampà, è i costi di trasportu sò cascati per via di a pruvista di rotuli.Quandu l'emergenza di a film appare, tuttu u prucessu di imballaggio plastica hè simplificatu in trè tappe di stampa, trasportu è imballaggio, chì simplificà assai u prucessu di imballaggio è riduce u costu di tutta l'industria, è hè a prima scelta di imballaggi chjuchi.

Film d'imballaggio (2)

 

Guangdong Lebei Packing Co.,Ltd.hà passatu i certificazioni QS, SGS, HACCP, BRC è ISO.Sè vo vulete sapè di più è intende di cumanda i sacchetti, per piacè cuntattateci.Vi daremu un bonu serviziu è un prezzu favurevule.


Tempu di post: 28-mar-2023