Vendita Calda di Prodotti Stand Up Sacchetti cù Zippers

I sacchetti di imballaggio persunalizati cù zip lock per l'alimentariu sò assai populari è largamente usati per una varietà di prudutti.
Vulemu sparte più dettagli cum'è seguita.
Tipu di borsa opzionale:
1. Stand up bag with zipper
2. Borsa di fondu pianu cù zipper
3. Saccu di carta Kraft
4. Saccu di imballaggio di caffè

U saccu di zipper stand up offre à i cunsumatori caratteristiche amichevuli di u mercatu.Per esempiu, pudete sceglie s'ellu aghjunghje un zipper, s'ellu aghjunghje una tacca di lacrime, s'ellu aghjunghje un pirtusore di pendu, etc., una forte presenza di scaffali è un cartellone attraente per l'etichetta è i grafici.I sacchetti stand-up sò venduti in una larga varietà di mercati cumpresi l'alimenti per animali domestici, u caffè, u tè, i prudutti naturali è l'alimenti speciali.Disponibile per diverse imprese, i sacchetti di zipper sò cuncepiti cù tecniche innovatori è equipaghji avanzati.
I sacchetti stand up sò ideali per rinfurzà l'appellu di i prudutti alimentari imballati è li offremu cù una zip di alta qualità à i clienti.I nostri prudutti sò largamente accettati per a so finitura liscia è questi sò furniti à i prezzi di u mercatu à i nostri preziosi clienti.Intantu, i nostri prudutti sò spediti dopu a verificazione di qualità curretta di elli è questi sò testati in ogni tappa di produzzione.Questi prudutti ci aiutanu à ottene a massima satisfaczione di i nostri clienti è li offremu in diverse dimensioni, forme, disinni è sguardi à i nostri clienti.

Chì sò i vantaghji di a borsa di zipper stand up?
• Proprietà di barriera di umidità è di gas
• Zipper reusable pò apre è chjude u saccu ripetutamente
• Capu esterno resistente à u calore per una capacità di prucessu mejorata.
• Easy usu è liggeru
• Facile à almacenà è qualità re-closesable chì aiuta cunvenzione clienti.
• Differenciazione di u produttu nantu à a scaffale
• Salvà spaziu durante u trasportu

Cumu persunalizà a vostra propria marca stand up zipper pouch?
Passu 1: Furniteci i dettagli di u saccu, cumprese a dimensione di u saccu (larghezza, lunghezza, fondu), materiale, spessore, logu di stampa, quantità, etc.
Passu 2: Mandateci l'artwork di u logu persunalizatu cù u furmatu PDF o AI o PSD o CRD, u nostru squadra di designer vi aiuterà à finisce l'artwork di cuncepimentu finali.
Passu 3: Mandate l'opera d'arte di cuncepimentu finali torna à voi per duppià cunfirmà tutti i dettagli prima di pruduzzione.
Passu 4: Avanzate à a produzzione.

Ogni prucessu hè sottumessu à una ispezione stretta, per assicurà chì vi furniremu u megliu pruduttu di qualità chì vulete.Benvenuti ogni dumanda o dumanda à noi.Grazie!

stampa

Tempu di post: Jul-25-2022