Chì sò i benefici di un saccu di imballaggio sigillatu à ottu lati?

U saccu di imballaggio sigillatu à ottu lati hè un pruduttu assai populari in l'industria di imballaggi flessibili di plastica, anche se u so prezzu hè più altu ch'è u saccu di imballaggio generale, ma hà una larga gamma di applicazioni.Cum'è noci, frutti secchi di jujube rossu, walnut, pecan, pistachio, frutti di Hawaii, etc., nutrimentu in latte in polvere, cereali, proteini in polvere, latte di soia in polvere, etc. , funghi, fungus neri, prudutti lucali, cumpresi sacchetti di tè, caffè, saccu di imballaggio Pet food hè dinù cumunimenti usatu à ottu saccu sigillatura bordu.Ci deve esse un mutivu per questu, u prossimu, chì Guangdong Lebei Packaging Co., Ltd. intruduce i benefici di u saccu di imballaggio à ottu lati.
Prima di tuttu, da u nome di l'analisi di ottu sacchetti di sigillatura, ottu sigillo hà ottu lati, u fondu di quattru bordi, a manca è a diritta dui lati, u vantaghju di sta paràmetra hè chì a manca è a diritta è u livellu pò esse allargatu, à un certu puntu per espansione u so spaziu di usu.

In u prossimu locu, u saccu di imballaggio à ottu lati avarà un effettu di visualizazione più sfaccettatu cà l'altri sacchetti.Ci hè più infurmazione per esse affissata nantu à u saccu di imballaggio di l'alimentariu, è e duie superfici di visualizazione di i sacchetti ordinali sò pocu insufficient.I cinque superfici di visualizazione di u saccu di sigillatura à ottu lati anu assai spaziu per fà l'imaghjini di a marca.

In terzu, u saccu di sigillatura à ottu lati hà un sensu tridimensionale delicatu.In quantu à u sensu tridimensionale, u saccu di sigillatura à ottu lati dipende da l'aspettu squisitu, è i prudutti di imballaggio sò atmosfera high-end, assai attraente, chì ponu lascià una impressione prufonda nantu à e persone, chì hà un grande rolu in a prumuzione di a marca.

Infine, u saccu di sigillatura à ottu lati hè assai liscia.Dopu avè riempitu l'articuli, u saccu di sigillatura à ottu lati pò mantene una liscia megliu cù un aspettu squisitu, chì ùn hè micca pussibule per altri sacchetti di imballaggio.

Guangdong Lebei Packaging Co., Ltd si cuncentra nantu à 26 anni di sperienza in l'industria di l'imballaggio di plastica, a ricerca è u sviluppu indipendenti di a tecnulugia di tintura è di cuncurrenza di culore, hè un fabricatore affidabile di sacchetti di imballaggio à ottu lati, pò esse persunalizatu ogni tipu di cibo per animali domestici ottu. saccu di sigillatura -sided, saccu di sigillatura à ottu lati di l'alimentu di piacè, saccu di sigillatura di tè à ottu lati.À u listessu tempu, a cumpagnia in ligna cù u principiu di cuuperazione, cuuperazione onestu, benefiziu mutuale è vittorie mutuale cù a maiò parte di i clienti novi è vechji per sviluppà una cooperazione amichevule!

Sè avete bisognu di sacchetti di imballaggio di sigillatura di ottu lati persunalizati, pudete cuntattà Guangdong Lebei Packaging Co., LTD., Vi serviremu di tuttu!

Cumu persunalizà a vostra propria marca stand up zipper pouch?
Passu 1: Furniteci i dettagli di u saccu, cumprese a dimensione di u saccu (larghezza, lunghezza, fondu), materiale, spessore, logu di stampa, quantità, etc.
Passu 2: Mandateci l'artwork di u logu persunalizatu cù u furmatu PDF o AI o PSD o CRD, u nostru squadra di designer vi aiuterà à finisce l'artwork di cuncepimentu finali.
Passu 3: Mandate l'opera d'arte di cuncepimentu finali torna à voi per duppià cunfirmà tutti i dettagli prima di pruduzzione.
Passu 4: Avanzate à a produzzione.

Ogni prucessu hè sottumessu à una ispezione stretta, per assicurà chì vi furniremu u megliu pruduttu di qualità chì vulete.Benvenuti ogni dumanda o dumanda à noi.Grazie!

A nostra forza
* Equipamentu di pruduzzione avanzatu per i pacchetti
Avemu macchine avanzate, cumpresa a stampatrice BEIREN, a macchina di prova di stampa, a macchina di laminazione, a macchina di fabricazione di sacchetti multifunzione, etc.
* Forte capacità di produzzione
Producemu più di 60.000.000 pezzi ogni mese, è rollu film più di 500 tunnellate ogni mese.
* Capacità unica di R&D
Avemu più di 100 brevetti dispunibili per risponde à e diverse esigenze di i nostri clienti.
* Certificatu
Passatu a certificazione QS, SGS, HACCP, BRC è ISO.

Pigliemu l'affari di i nostri clienti cum'è a nostra attività.Hè per quessa chì avemu 100% di satisfaczione di i clienti.Cridemu chì Lebei Packing crescerà più grande è più forte in un futuru vicinu.


Tempu di Postu: Apr-03-2023