Chì duvemu attente quandu sceglite un saccu di imballaggio di l'alimentariu (cum'è: saccu di nylon, saccu d'aluminiu ...)?

-- Guangdong Lebei packaging Co., LTD.

L'imballaggio hè cusì impurtante per i prudutti quant'è i vestiti sò per noi umani.Ùn ghjoca micca solu un rolu protettivu in u prucessu di trasportu, ma ancu in u prucessu di almacenamiento è vende fatali.E persone sò animali visuali.A prima cosa chì vede parechje persone hè l'imballu, chì qualchì volta determina direttamente a vita di un pruduttu.Allora, in a scelta di un alimentu persunalizatu chì deve esse attentu à quandu u saccu? 

Prima, sceglite u materiale di imballaggio adattatu per i vostri prudutti Prima di tuttu, l'imprese alimentari duveranucapisce e caratteristiche di i so prudutti,e poi sceglieu materiale di u saccu di imballaggios in ligna cù i so prudutti.

Attualmente, i principali materiali di imballaggio alimentari in u mercatu sò PE, PET, classi PA.Per esempiu, saccu di vacuum (canusciutu macari comu saccu di nylon) per via di u so bonu effettu vacuum, alta trasparenza, bona sigillatura, bona prestazione a prova di umidità, è micca fàciule à anziane è altre caratteristiche, Hè favuritu da parechje imprese alimentari.Per esempiu, saccu di carta d'aluminiu (canusciutu macari comu puru saccu d'aluminiu), è un forte performance barriera aria, ossidazioni, waterproof, umidità-prova, non-tossicu è senza gustu, rispettu à Food, imballaggio droga norme igiene è altre caratteristiche, in più, ci sò i carattiristichi di alta temperatura è resistenza bassu temperature, qualchi dopu à a temperatura alta coccia sacchetti imballaggio scelta pastu pò esse cunsideratu saccu di carta Aluminium.

E poi, sceglite afabricatori di imballaggi regulari è efficaci in u costu.Siconda,shop around, sceglite un fabricatore di imballaggi alimentari regulare, cun un costu efficaces per a pruduzzione persunalizata.At prisente, u mercatu hè mista, à sceglie un imballaggio manciari rigulari Manufacturers ùn hè facile.Sè pussibule, hè megliu visità una fabbrica di un fabricatore di imballaggi alimentari.À u listessu tempu, vulete dinù à verificà u tempu fabbrica di u fabbrica, qualificazione, Forza Design, è s'ellu à passà u naziunale, certificazione di sicurità internaziunale è altre putenza molle.

In una piccula publicità, avemu Guangdong Lebei Packaging Co., LTD., micca solu in Chaozhou hà un ambiente uffiziu di pruduzzione di 20000 metri quatrati di impianti di trasfurmazioni alimentari, è impegnati in a produzzione di imballaggi per 26 anni, a cumpagnia hà vintu una quantità di brevetti di design. , brevetti di mudellu di utilità, è hà passatu a certificazione di sicurezza di l'alimentariu OS, ISO9001: 2015 certificazione di sistema di qualità internaziunale, certificazione SGS, etc., avemu da dì, avemu Guangdong Lebei Packaging Co., LTD hè una formale, fabricatori di imballaggi di l'alimentu à u prezzu di u costu, benvenuti i clienti chjamate cunsiglii! 

Guangdong Lebei Packaging Co., Ltd. cuncentra 26 anni di sperienza in l'industria di l'imballaggio di plastica, a ricerca è u sviluppu indipendenti di a tecnulugia di tintura è di cuncordanza di culore, hè un fabricatore affidabile di sacchetti di imballaggio alimentari, pò esse persunalizatu ogni tipu di sacchetta à soffietto, cibo per animali domestici. saccu, saccu di manciari di piacè, saccu di tè.À u listessu tempu, a cumpagnia in ligna cù u principiu di cuuperazione, cuuperazione onestu, benefiziu mutuale è vittorie mutuale cù a maiò parte di i clienti novi è vechji per sviluppà una cooperazione amichevule!

Sè vo avete bisognu di persunalizàorganusacchetti, pudete cuntattate Guangdong LebeiPackaging Co., LTD., Vi servirà di tuttu!

Cumu persunalizà a vostra propria marca stand up zipper pouch?

Passu 1: Furniteci i dettagli di u saccu, cumprese a dimensione di u saccu (larghezza, lunghezza, fondu), materiale, spessore, logu di stampa, quantità, etc.

Passu 2: Mandateci l'artwork di u logu persunalizatu cù u furmatu PDF o AI o PSD o CRD, u nostru squadra di designer vi aiuterà à finisce l'artwork di cuncepimentu finali.

Passu 3: Mandate l'opera d'arte di cuncepimentu finali torna à voi per duppià cunfirmà tutti i dettagli prima di pruduzzione.

Passu 4: Avanzate à a produzzione.

Ogni prucessu hè sottumessu à una ispezione stretta, per assicurà chì vi furniremu u megliu pruduttu di qualità chì vulete.Benvenuti ogni dumanda o dumanda à noi.Grazie!

A nostra forza

* Equipamentu di pruduzzione avanzatu per i pacchetti

Avemu macchine avanzate, cumpresa a stampatrice BEIREN, a macchina di prova di stampa, a macchina di laminazione, a macchina di fabricazione di sacchetti multifunzione, etc.

* Forte capacità di produzzione

Producemu più di 60.000.000 pezzi ogni mese, è rollu film più di 500 tunnellate ogni mese.

* Capacità unica di R&D

Avemu più di 100 brevetti dispunibili per risponde à e diverse esigenze di i nostri clienti.

* Certificatu

 Passatu a certificazione QS, SGS, HACCP, BRC è ISO.

Pigliemu l'affari di i nostri clienti cum'è a nostra attività.Hè per quessa chì avemu 100% di satisfaczione di i clienti.Cridemu chì Lebei Packing crescerà più grande è più forte in un futuru vicinu.


Tempu di post: 13-mar-2023